-------------------------------------------------------------
Ulvenhout, 20 oktober 2021


Beste mensen,

Ik ben weer een beetje hersteld, moeizaam maar toch..
Het was en is weer knokken....

Ik wacht (niet met spanning, maar met nieuwsgierigheid) de aangifte van DHL af (?!) en de civielrechtelijke actie !! Daarmee hebben ze al meermaals gedreigd. 



Jan van Boxsel
15 mei1950


zo slecht is DHL

https://nl.trustpilot.com/review/www.dhl.nl

zo slecht is DHL
---------------------------------------------------------------------------

Mensen met soortgelijke ervaringen met DHL kunnen mij e-mailen 

Enkelen hebben dat al gedaan. Uit Belgie en van 3 Nederlanders in Duitsland
Leuk hoor...


E-mail : hebtudatook@outlook.com

P.S. Ik had door wederom ernstige medische ellende even dit verhaal offline gehaald.

http://www.hebtudatook.nl/hudo/h/730/0/3192/Hart-gezocht-in-families-nl/Medische-belevenissen-van-Jan--1-

P.S. Ik heb eens gecheckt of zij telefonisch bereikbaar zijn; quod non

Nooit..



DE ARROGANTE, GROTE BEK VAN DE MULTINATIONAL DHL

DHL dreigbrieven:"haal uw verhaal offline meteen; of anders ..."enz.

Het ene dreigement na het andere......


DHL maakte groot bezwaar tegen deze publicatie, kort geding enz.enz.
Hun dreigberichten post ik later in extenso in de bijlagen

- Op 07.09 schreef Dhr.Herrie Leenders  van DHL mij een uitgebreide dreigbrief; ik denk dat de man door DHL is aangenomen op zijn voornaam (?!).

- Op 23.09 schreef Mw.Carla Zuurmond van DHL mij ook een, iets kortere, dreigbrief; ik denk dat de vrouw door DHL is aangenomen op haar achternaam(?!).Deze mevrouw dreigt zelfs aangifte bij de politie te doen (?!?!?!)

- We gaan spoedig in etappes honderden mailings doen over het DHL-gedrag. Naar de media: ombudsorganisaties, websites, kranten, magazines, nieuwsbrieven.

We hebben nl. een heel groot divers adressenbestand.
Tienduizenden..........

Wij zijn niet de enigen, die zo door DHL behandeld zijn. Zo is al gebleken....

-------------------------------------------------------------------------------------


Dit is het 2e dreigement van de DHL-mensjes

Carla Zuurmond (DPDHL NL) Carla.Zuurmond@dhl.com


Do 23-9-2021 10:45
 

Geachte heer Van Boxsel,

In navolging op de eerdere email correspondentie met mijn collega, de heer Leenders, richt ik in afwezigheid van de heer Leenders me namens DHL Parcel en mevrouw Wientjes tot u in verband met onderstaande.

Helaas hebben we moeten constateren dat u wederom onrechtmatig gegevens van mevrouw Wientjes,  zoals foto, naam en e-mails op uw website heeft geplaatst, resp. laten plaatsen.

Dit is onacceptabel.

Hierbij verzoeken en voorzover noodzakelijk sommeren we u en/of de Stichting ESRI nogmaals om uiterlijk vrijdag as 24.00 uur voornoemde gegevens van mevrouw Wientjes en de door u gebezigde kwalificaties te verwijderen, en verwijderd te houden, van de website of anderszins.

Indien u geen of niet tijdig gehoor geeft aan deze sommatie, zijn we genoodzaakt de nodige vervolgstappen te nemen.

Tevens zal aangifte worden gedaan.

We vertrouwen er vooralsnog op dat het niet zover hoeft te komen.

Onder voorbehoud van alle rechten,

 

Met vriendelijke groet/kind regards,

 

Carla Zuurmond

Legal Counsel

 

DHL Global Business Services

Legal Services Benelux

Reactorweg 25

3542 AD  Utrecht

P.O. Box 43013

3540 AA Utrecht

 

GOGREEN – Environmental protection with Deutsche Post DHL
Please consider the environment before printing this e-mail

----------------------------------------------------------------------------------



Vreemd toch; alles wat ik doe is aan u, mijn bezoekers, vragen:

Welk standpunt vindt u terecht?

DHL standpunt of het mijne....??

Eerlijker kan ik het niet doen: copy/paste van alle teksten alhier en aan u tonen
Ik verzin niks...dat zou immers wel masochistisch zijn als hartpatient.

Is ook niet nodig, dit DHL-gedrag is al onbeschoft genoeg


Er volgt meer..veel meer....






--------------------------------------------------------------

Ik zal alle correspondentie in bijlage posten; moet een ander voor mij doen
Incl.uiteraard de repeterende dreigementen van het DHL-volk (legal services) aan mijn adres



Wie is dit meisje als niemand kijkt...?!


Eerlijker kan ik het niet doen: copy/paste van alle teksten en aan u tonen
Ik verzin niks...dat zou immers wel masochistisch zijn als hartpatient.

Er volgt meer..



       Natasja Wientjes                                        Jan van Boxsel
                                                                       auteur dezes




De handschoenen zijn uit

De onbeschoftheden hebben nu lang genoeg geduurd
DHL rovershol voor dit soort meisjes

Natasja Wientjes, Director Customer Service Benelux 
DHL Parcel (e-Commerce) B.V. 



Er komt hier veel meer info incl.correspondentie vanaf april 2021

Het gaat in feite of DHL erkent dat ze wanprestatie heeft geleverd door minimaal 3 weken te doen over een leverantie.
Ikzelf en anderen vinden van wel. DHL in haar arrogantie noemde dat feit nooit

We zullen hier alles posten en dan aan u vragen om uw mening

Begrijp goed, beste mensen, het gaat om een bedrag van €.10,16 en om de vraag of een arrogante multinational nooit ongelijk heeft. En zijn zin gewoon kan doordrijven. Als grote multinational de eenling kan blijven koeieneren

Nu al verneem ik daarover meer....van anderen over DHL

Wordt vervolgd...

(soms moet ik gas terug nemen wegens gezondheid

http://www.hebtudatook.nl/hudo/h/730/0/3192/Hart-gezocht-in-families-nl/Medische-belevenissen-van-Jan--1-. )

-----------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder voorlopig onze meest recente correspondentie; later volgt meer, veel meer:

Goedemorgen meneer van Boxsel,

24.08.2021

 

Zoals aangegeven is uw account geblokkeerd.

Het gaat om een eerdere factuur met een openstaand bedrag van €10.16. U refereert hier ook aan in uw mail van 20 augustus.

Het nummer van de openstaande factuur is 5824692 met verval datum 14 mei 2021.

Hierdoor is uw account vanaf eind juni geblokkeerd.

 

Om het pakket met zendingsnummer JVGL08001006002002016176 te laten bezorgen dient u de factuur eerst te voldoen.

 

Ook voor toekomstige pakketten die via het account van uw stichting zullen worden verstuurd  geldt dat deze door ons worden geblokkeerd totdat de openstaande factuur is betaald.

 

Als laatste vraag ik u nogmaals om op een respectvolle wijze de communicatie voort te zetten.

Ik zal anders niet meer op uw e-mails reageren.

 

Met vriendelijke groet,

Natasja Wientjes, Director Customer Service Benelux 

DHL Parcel (e-Commerce) B.V.  

mijn-DHL-emailbanner_V2

 

From: ceo. droomproducten <ceo.droomproducten@live.nl>
Sent: maandag 23 augustus 2021 16:31
To: Natasja Wientjes (DHL NL)
Subject: Re: FW: We gaan voor je aan de slag (JVGL08001006002002016176)

 

uw groffe onfatsoen duurt nu al maanden

 

nog een keer; de onderhavige zending is betaald

 

dus vanuit moreel (??!) en juridisch standpunt is er geen enkele reden dit pakket vast te houden, GEEN ENKELE..!!

 

IK VERZOEK U EN VOORZOVER NODIG SOMMEER IK U OM HET PAKJE VANDAAG NOG VRIJ TE GEVEN

 

P.S. Indien u niet hieraan voldoet, zijn de consequenties voor u en DHL. Vertel ik morgen

 

BCC. 

 

  • marjan smit, gedupeerde klant
  • advocaat
  • 5 magazines/websites (voorlopig)
  • 1 journalist (voorlopig)

---------------------------------------------------------------------
er volgt nog veel meer...